Wroclaw vs Bialystok - Forum

2006-07-02 19:40   Annelie
Hej!! Jag har bestämt mig för att söka till läkarlinjen på någon av dessa universitet, men har problem med att bestämma vilket universitet jag ska söka till. Är det någon som har synpunkter på universiteten, städerna? Vad är fördelarna och nackdelarna med universiteten, städerna? Tacksam för svar! //Annelie

Ang: Wroclaw vs Bialystok
2006-07-04 23:22   Ihsan
hehe kom till wroslaw så kanske vi ses där ..kram

Ang: Wroclaw vs Bialystok
2006-07-24 10:08   marie Wenngren
Hejsan, Jag vet inget om dessa städer men har en fråga till dig. Vad krävs för att komma in på läkarprogrammet i dessa städer? Skulle vara jätteglad för svar. Har du tips om hur man tar sig in får du gärna dela med dig. Hälsningar Marie

Ang: Wroclaw vs Bialystok
2006-07-29 18:37  
Hej! Man behöver godkänt i biologi, kemi och fysik (både a och bkurser). Sedan det man behöver är pengar... CSN lånar inte ut tillräkligt med pengar, men då finns ju banken (eller föräldrar). Jag fick just reda på att jag blivit antagen på läkarlinjen i Wroclaw. Kontakta Dr Jedlinski om du vill ha mer information om läkarlinjen i Wroclaw eller Gdansk. Lycka till med allt =) Annelie

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀