Wroclaw, tandläkare - Forum

2006-03-07 21:42   Mona
Hejsan Allihopa! Jag läste ett inlägg om att läsa till tandläkare på skolan i Wroclaw inte kräver så mkt och att dem kan se mellan fingarna.Nu håller jag på o läser matte c och fysik a.jag har inte kemi eller biologi och har inte alls så bra i snitt. jag har hört ngt om att man ska göra ett intagningprov i kemi,fysik o bilogi.. ni som läser eller ska läsa till tandläkare i wroclaw.hur söker man dit och finns det någon intagningprov? interjuv osv..? kan man senare hoppa över till läkarprogrammet? jag e tacksam för alla svar. skriv till mig: mona_albarwari@hotmail.com //Mona

Ang: Wroclaw, tandläkare
2006-07-12 10:47   Madde
För att känna sig trygg i sin kommande yrkesroll måste man själv ta ansvar för att skaffa sig gedigna kunskaper. Man ska inte glida igenom en viktigt yrkesutbildning. Vem vill gå till en tandläkare som inte kan sitt yrke? På gymnasiet läsar man vissa ämnen bara för att få ett bra betyg. Men nu är det dags att vakna och tänka om.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀