Wroclaw - Forum

2007-03-20 11:44   Babag
Hej Är det ingen som ska plugga till läkare i Wroclaw?

Ang: Wroclaw
2007-03-21 20:59   bave
tjena! jag tänkte faktiskt plugga där eller kommer att göra det rättare sagt. har t o m fått ansöknings blanketter. däremot tänkte jag utbilda mij till tandläkare. bewar

Ang: Wroclaw
2007-03-22 08:10   babag
Ok Hur gammal är du?

Ang: Wroclaw
2007-04-16 08:42   Anna
Hej! Jag har bestämt mig för läkarlinjen i Wroclaw och håller just nu på med min ansökan dit. Hade egentligen tänkt läsa i Szczecin men när jag besökte båda städerna tyckte jag Wroclaw verkade bättre. Det är en mysig stad och jag tror att man kan få det jätte bra! MVH

Wroclaw University
2007-07-06 13:36   JS
Hejhej, Mitt namn ar Jawan (uttalas Joanne) och jag har ocksa sokt och kommit in pa lakarlinjen pa Wroclaw University. Hade varit roligt att horas :) / JS

Wroclaw i höst
2007-07-16 17:51   Rebecka
Hej alla som kommit in på läkarlinjen/tankdläkarlinjen i höst. Det skulle vara jätteskoj att få kontakt med så många som möjligt innan vi åker så hör gärna av er. Min email är becka_1100@yahoo.com. /Rebecka

ang wroclaw
2007-07-17 16:46   margo farah
Hej alla glada! Jag ska också resa till Wroclaw och läsa till läkare. Det vore roligt om vi är flera som reser dit tillsammans. Jag kommer att resa från Arlanda, Stockholm. Hör gärna av er: margo.farah87@hotmail.com // Margo Farah

Heej
2007-08-01 22:48   Imad
Hejsan allihop! Ni som kommit in i Wroclaw universitet och som har planer att plugga läkar/tandläkarlinjen får gärna adda mig på msn: iimad_@hotmail.com Vi hörs och syns snart! Vänliga Hälsningar, Imad

Wroclaw...here I come!
2007-08-22 00:52   Fredrik
Hallå där....ser att det är lite folk som skall till Wroclaw precis som jag och tänkte därför kolla om det är någon som skulle vilja snacka lite:) Min mailadress är f_schon@hotmail.com. Använder msn också. Bara 9 dagar kvar nu ju och det börjar verkligen kännas av. Hade varit kul att ha kontakt med någon innan man kommer ner till alla Polacker...

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀