Voluntär arbete i Australien - Forum

2006-11-18 19:25   JL
Hejsan! Jag är en 18 årig tjej som funderat mkt på att studera utomlands(australien) men vet inte om jag vågar resa ensam så långt bort. Jag är dessutom inte 100% säker på vad jag vill läsa. Därför har jag börjat leta efter voluntär-arbete och jag har hitta sådant som skulle passa mig(natur och djur arbete). Min fråga är nu då om någon har jobbat som voluntär i Australien och kan berätta hur det var etc. Det vore även kul att prata med andra som också tycker att voluntär arbete i Aus. vore kul. Jag skulle även uppskatta svar från människor som studerat i Australien som kan ge mig tips och berätta hur det är att leva och plugga i Australien. /Jessica

Ang: Voluntär arbete i Australien
2006-12-07 16:18   KH
Tjena! Jag har funderat på åka till Australien till sommaren och söka jobb där ingen volentär. Är det något så hör av dig msn real_86@hotmail.com

Ang: Voluntär arbete i Australien
2007-04-03 17:32   Kajsa
Hej! Såg att det du skrev var skrivet i november men jag tänkte svara ändå :P Jag funderar också på volontärarbete eftersom jag inte vet vad jag ska göra fter gymnasiet. Precis som du skulle jag vilja jobba med djur/natur i något roligt land (t.ex. Australien). Har du kommit i väg än? Hur har du det i så fall. Mail: kajsaa88@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀