Veterinärutbildning Warszawa eller Brno - Forum

2013-05-12 18:33   Nicole S.

Jag är överlycklig över att ha blivit antagen till veterinärutbindning i både Warszawa och Brno med start hösten 2013 så nu står jag inför det angenäma problemet att välja mellan dem båda! Jag skulle gärna vilja ha kontakt med någon som studerar i antingen Warszawa eller Brno och även de som tänkt börja studera på något av dessa universitet för att få kontakt med lite människor där och mer information om ställena och göra mitt val lite lättare, så mejla på! :)


RE: Veterinärutbildning Warszawa eller Brno
2013-05-15 20:38   Amanda

Jag blev antagen till veterinärsutbildningen i Polen nu till hösten. Skulle vara roligt och få kontakt med de svenskar som ska dit i höst :)


RE: Veterinärutbildning Warszawa eller Brno
2013-05-16 11:54   Nicole

Vad kul, det blir Warszawa för min del med! Såg att jag glömt ge ut min e-mail men du kan iaf nå mig på Nicole.Svard@gmail.com :)


RE: Veterinärutbildning Warszawa eller Brno
2013-05-22 08:47   Anna

Jag blev antagen till Warszawa nu till hösten, det känns spännande, och läskigt! Nås via anna_senja@hotmail.com. Skriver lite egna tankar här inför flytten: http://annasenja.se Hoppas vi hörs!


RE: Veterinärutbildning Warszawa eller Brno
2013-08-12 09:58   Erik

Stort grattis till er alla! Vi ses snart där nere ;-) Är det någon som ska flyga från Sturp den 26/9 så hör gärna av er, slipper man vara helt ensam på första resan dit Erik.fotoare@gmail.com


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀