Vart kan man plugga? - Forum

2005-05-14 00:23   Zandra
Hej alla! Jag har lite funderingar angående att plugga till veterinär utomlands.. Är det någon som några fler länderman kan plugga i förutom ungern, polen och danmark? och hur är det med legitimationen sen när man kommer tillbaka hit? gäller den? Och till nån av er som pluggat i Ungern, hur är det med språket? på skolan är det väl engelska, men hur är det på fritiden? är det inte jobbigt med Ungerskan? Vill jättegärna plugga utomlands, men vet inte var och hur m.m. Skulle vara glad om nån kunde svara på nån av mina funderingar... Ni får gärna skriva till mig på sandra_pets@hotmail.com. Tack på förhand! Kram Zandra

Ang: Vart kan man plugga?
2005-10-21 14:01   Ellen
Hej! Jag sökte till veterinärutbildningen i Berlin och kom in på första försöket! Jag har 18,9 i betyg och kommer inte in i Sverige. Jag kom in på intagningsnummer 13 av jag tror 80 studenter. Kan du tyska så vore det ett alternativ! Kram Ellen

Ang: Vart kan man plugga?
2005-11-03 15:33   liten flicka
snälla ellen...ja försöker få så mycket information som möjligt om att studera i tyskland..kan du hjälpa mej???

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀