Ungern vs Polen - Forum

2005-12-13 01:09   Yasmin
Hej på er alla. om det finns någon snäll själ därute skulle jag vilja ha hjälp med vilken skola jag ska välja. om någon bara berättar vad de har upplevt i de olika länderna där de har studerat alltså ungern eller polen skulle det vara till stor hjälp. För jag tänkte gå läkarutbildningen ht 06 om jag kommer in vill säga men vad jag har förstått e det inte så svårt eller? men vill ha hjälp med hur jag kan gå tilväga och om någon kan berätta om dessa inträdes prov och hur svåra/lätta dom är.vilket land är det dyrast att gå i skola i och sådant ...tack för all hjälp skriv här eller mail xlady_87@hotmail.com Yazz

Ang: Ungern vs Polen
2006-01-19 01:50   MedStudent i Bialystok
Hej! Jag stog inför samma val som du förra året, o valde polen! Bra val, med tanke på att det är många från Ungern som byter hit.

Ang: Ungern vs Polen
2006-01-19 11:31   Yazz
hej! tack för svaret Är bialystok en bra skola för jag tänkte söka dit och många har sagt att det inte är en av de bättre skolorna...? kan man göra sin praktik nån annanstans än norden alltså typ USA england holland m.m. Tack på förhand Yasmin.A

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀