Targu Mures, Rumänien - Forum

2010-05-30 14:15   Mats
Hejsan, Någon här som sökt till Universitet i Targu Mures vore trevligt komma i kontakt med några och lära känna innan man åker ner. Mats

RE: Targu Mures, Rumänien
2010-05-31 08:15   N
Hejsan! Här är en som sökt till Targu Mures. Har du någon msn adress så kan vi pratas vid. Letar själv lite folk som ska ner dit men det verkar inte finnas så där många eller så har jag helt enkelt inte letat tillräckligt ;)

RE: Targu Mures, Rumänien
2010-06-01 11:21   S
Här är en till som sökt till tirgu mures adda mig gärna på racemarine@hotmail.se

RE: Targu Mures, Rumänien
2010-06-01 19:22   Bellis
Hello såg att du hade sökt i rumänien, skulle jätte gärna vilja ha lit info. Funderar nämligen att plugga antingen i rumänien eller ungern eller polen=) Kan du inte adda mig på msn? skulle vara väldigt schysst=) Sukosh@hotmail.com Eller ngn annan som ser detta och tror att de kan hjälpa till med info eller om de själva ska ner och vill ta kontakt=)

RE: Targu Mures, Rumänien
2010-07-22 23:56   N

tjena, har ni fått svar om ni kommit in på utb elr ej?...
/j


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-07-28 16:13   macy

Jag är i Cluj, ska till Targu mures på Fredag :)


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-08-13 16:10   B

Hej,
Jag hade sökt till läkare i Tirgu-mures och har blivit antagen. Skulle gärna vilja få kontakt med någon eller några innan man åker:)


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-08-16 18:46   .

Samma här också blivit antagen lämna gärna din msn eller mailadress


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-08-30 10:58   Leonie

Tjena! Jag har också blivit antagen. Lämna din mailadress så kan vi pratas vid. Mvh Leonie


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-09-01 11:42   b

Heeeyy! Min mailadress / msn är b1c9z88@hotmail.com

mvh
B


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-09-16 17:08   V

Hejsan jag är en tjej på 21 år och studerar andra året på UMF i Tagu mures. Jag har fått tag på en fräsch lägenhet en minuts promenad från stan ca 10 min med buss från skolan! Dock har lägenheten 2 sovrum undra om någon som är ensam och söker ett boende. Lägeheten är stor, ny renoverad och har väldigt hög standard för att vara i Rumänien. Vill ni veta mer så kontakta min mail (student_at_umf@yahoo.com) så kan jag skicka bilder och bidra med mer information!


RE: Targu Mures, Rumänien
2010-10-07 14:30   hej

hej
vill gärna plugga till läkare i Rumänien
vill ska vända i stockholm att söka till dit


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-03-07 18:46   medstudent

Hej

Är det någon som är intresserad av att söka till Targu Mures university of medicine and pharmacy, hör av er till medtgm@hotmail.com, vi kan hjälpa till, och gör det nu medan det finns platser kvar.
mvh


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-03-09 15:45   Ha

medtgm@hotmail.com ???

Vilka är ni och vad menar ni med MEDAN DET FINNS PLATSER KVAR? sluta stressa studenterna och ocg ger de felaktig info.


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-03-09 19:14   e

OBS!
VÄND er till skolan! eller studenter som går där! slösa inte era pengar på en agentur som tar betalt för i stort sett ingenting. och det FINNS PLATSER I TARGU MURES! gå inte på agenturernas skitprat! varför det är svårt att komma in i cluj nu är för att de inte vill ha ett "svenskt universitet". därför tar man inte in så många svenskar men targu mures tar in ALLA. de kommer ta in alla i år med. agenturerna har ingen som helst MAKT att påverka. ha ett slutbetyg redo och ni kommer komma in. lycka till


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-09-08 22:55   Z

Jag har sökt till Tgm till hösten 2011 men har fortfarande in fått besked. Undrar hur det är att hitta en lägenhet så sent där borta? Någon som redan bor där och kan hjälpa till? Maila


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-09-15 10:33   zz

Hej Z
Jag har också sökt till Rumänien och har inte heller fått besked ännu. Lägenhet har jag redan hittat eftersom jag har en vän som studerar där nere . Om du inte har hittat lägenhet ännu kan du höra av dig så kanske jag kan hjälpa dig :) Skicka gärna din e-mail !


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-09-15 12:15   Zarah

Hej, zz, Jag behöver verkligen hjälp med att hitta lägenhet där nere, hur ska man ta sig till väga? Måste man åka ner och leta själv eller kan man göra det på annat sätt?

Maila mig: zarah.muhsin@hotmail.se


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-10-04 11:20   raman

Hej zarah det går och fixa lägenheter lätt här så fort man kommit in på universitetet


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-10-28 18:22   H A

Hej jag undrar hur man söker dit? Jag har tänkt söka in till nästa höst.


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-10-31 20:54   robbe

sök till andra ställen men inte targu


RE: Targu Mures, Rumänien
2011-11-03 20:27   H.

Hej, jag har pratat med några från Targu, jag tänker inte söka dit längre efter all negativt jag fått höra. Men har tänk söka till Lasi, Ukraina eller Ungern vad tycker du om det?


RE: Targu Mures, Rumänien
2014-03-26 02:48   Bea

Hej! Någon som skall söka ner till tirgu mures eller Cluj och vill bolla lite? /Bea


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀