tackar - Forum

2005-06-27 17:49   Jenny
Hej "FN" Anledningen till att jag skrev "hur vet ni att pengarna inte är bortkastade" osv. var att provocera lite för att verkligen få reda på VARFÖR folk väljer Polen. Som du uppenbarligen förstått hade jag inte samlat på mig tillräckligt med bakgrundsfakta om utbildningen innan jag skrev inlägget. Jag hoppades att min formulering skulle ge mig sådana svar som du skickade eftersom jag verkligen VILL undanröja alla tvivel om varför man ska plugga i Polen. Än så länge har jag bara fått positiva svar om utbildningarna så nu tycker jag definitivt att det är värt att kolla upp mer om läkarutbildningen i Polen. Syftet med mitt inlägg är såklart också att få reda på OM det finns några hakar och isåfall vilka det är - ingen utbildning är ju felfri och det gäller att välja den minst felfria. Dessutom är jag säker på att det är många som undrar samma sak som jag, så tack så mycket för svaret och ledsen om frågan lät lite fräck och dumdristig. Mvh

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀