SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN - Forum

2006-04-03 18:54   Dreopp
Finns det några själar där ute som tänker söka eller redan har sökt till läkarutbildningen i SZCZECIN? Skulle vara jätte kul att få lära känna några innan man åker ner... Skriv gärna ner era e-mailadresser så att vi kan hålla kontakten. Take care!

Ang: SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN
2006-04-06 22:09   Natalia
Hadesjälv tänkt göra det! natalia.granholm@hotmail.com, bara att skicka ett mail :)

Ang: SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN
2006-04-12 23:44   ALejandro
Har planer på att göra det. Skicka gärna ett email alexlenander@hotmail.com

Lägenhet i Szczecin
2006-05-03 14:32   Agataaa
Tjena! Jag är en tjej på 22 år som bor i Falkenberg. Jag är ursprungligen från Polen, Szczecin men kom till Sverige när jag var fyra. Nu är det så att min polska farmor gick bort för inte så länge sedan. Kvar blev hennes mysiga lilla tvåa med balkong som testamenterades över till mig och min bror. Vi har ingen lust att sälja lägenheten men kan tänka oss att hyra ut den. Vi har renoverat den efter att vi fick den, så både köket och badrummet är riktigt fräscht. Jag har förstått att ett studentrum på olika universitet kostar runt 200-250 euro/månad. Jag kan garanetra er att det inte lär bli mer än så för den här lägenheten (inklusive vatten och el). Den ligger 15 minuter med buss från centrum och har nära till affärer o.dyl. Området den ligger i är lugnt och hade jag haft planer på att flytta dit, hade jag mer än gärna bott i den här lyan... Istället så söker jag febrilt efter en lägenhet i Malmö då jag tänkt att hoppa på Fred- Konfliktprogramet i höst. (Så om du vet nåt kanske vi kan göra ett byte??) Är ni intresserade av att veta mer så hör av er till mig på myapartemntforrent@hotmail.com Mvh, Agata

Ang: SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN SZCZECIN
2006-05-03 17:19   Dreopp
Mycket bra initiativ...

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀