Studera i nya zeeland och England - Forum

2005-01-08 22:17   Peter
Hej jag hade tänkt att söka till health sceince first year i Nya Zeeland och undrar vad ni tycker om det? är det värt att satsa på det? Vad allmänt tycker ni om att studra i Nya Zeeland, kvalitén och studentlivet? en annan fråga har jag om psykologi utbildning i nya Zeeland, är det nått att satsa på? Jag har även sökt till högskolor i England, och främst psykologi i University of Kent och undrar vad ni tycker om kvaliteten och studielivet i England och framför allt i Kent?

Ang: Studera i nya zeeland och England
2006-08-17 18:37   johanna
Jag har liknande planer skulle vara roligt å få byta ideér med dej. Har kollat på skolor i nya zeeland och australien också, men det är ju så dyrt där. Å att göra en utb på 5-6år kommer ju att gå på minst 500.000kr å då är det endast skolavgiften. Sedan behöver man ju minst lika mycket för logi . Så jag har faktist räknat bort dessa länder...Om det inte finns någon billigare skola! Har du hittat? Johansson655@hotmail.com är min mail. Hör gärna av dej, så kan vi prata mera över mailen.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀