Spanien - Forum

2005-04-02 15:33   Acke
Hej! Jag och en kompis tänkte åka till Spanien i sommar. Är det någon som vet någon organistation som är bra och där man inte behöver bo i värdfamilj? Har kollat på alla tänktbara ställen, men hittar inget. Resmålet ska helst vara vid vattnet. Skriv gärna till min mail om du vet något: acke_888@hotmail.com / Acke

re: Spanien
2005-04-10 17:06   rum i Barcelona
Hej, Vi ar tva svenska tjejer som har tva rum till uthyrning i var lagenhet i centrala Barcelona i det populara omradet El Borne i gamla stan, under sommar perioden. Den charmiga lagenheten ar belagen vid kyrkan Santa Maria del Mar,nara Passige del Borne, det centrala laget gor att det ar nara till det mesta i centrum och till havet. Vid intresse skicka mail till perssonmartina@hotmail.com. Barcelona ar en helt underbar stad och en rik studentstad. Sjalv har jag studerat spanska pa skolan Enforex i tva omgangar, vilket jag rekomenderar varmt . Mvh Martina

hej
2005-06-06 19:13   acke
hej, är lägenheten kvar? Mvh Acke

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀