SPANIEN - Forum

2005-02-05 22:39   Sandra
Hej! Jag ska mest troligt åka till Spanien till hösten. Vet dock inte var i spanien jag ska studera men antingen Madrid(Alcalá) eller Granada. Vad tror ni är bäst? Vilken skola jag ska gå på vet jag inte heller? Vilket bolag jag ska åka med vet jag inte heller? Ska på språkresa i ca 13 veckor möjligtvis längre. /Sandra

re: SPANIEN
2005-02-21 23:09   Anna
Hej! Jag ville bara tipsa dig om Valencia... Jag ver där 13 veckor i somras... En helt underbar stad. Härlig strand, trevliga människor och en mysig stad. Åkte med språkpunkten och läste på galileo galliei. En toppen skola... Ja allt var toppen! *skrattar* Hoppas du får en lika underbar sommar som jag hade! //Anna

plugga i spanien
2005-07-22 19:33   tips
Hej!! Kan tyvärr inte säga om Madrid är bra ställe att studera på, men däremot har jag hört att Granada är en bra stad att plugga i... Känt för att vara en riktig studentstad! Har även roliga sevärdheter.. gå in på www.sterlinticket.com så hittar du nästan alltid billiga resor... även www.iberia.com kan ha bra priser..

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀