Slovakien - Forum

2007-01-14 13:03   Pernilla
Hej Skulle vilja komma i kontakt med någon som studerar till veterinär i slovakien. Går själv i Ungern men funderar på att byta då det är så dyrt att studera här! Tack

Ang: Slovakien
2007-01-15 10:50   ligu
Hej, min dotter bytte från Ungern till Slovakien i höstas, trivs kanon. Behöver du mer info kan du höra av dig till mig också. Och maila mig så kan du få hennes email och telefonnr.

Ang: Slovakien
2007-01-15 15:55   pernilla
jag skulle jätte gärna vilja ha hennes email nihms@nihms.se

Ang: Slovakien
2007-01-16 08:43   ligu
Hej Pernilla, försöker maila till dig men tror din emailbox är full, får tillbaka hela tiden. Var snäll och töm den

Ang: Slovakien
2007-01-16 11:59   Pernilla
det ska gå nu pernilla.larsson@nihms.se

Ang: Slovakien
2007-02-09 12:48   Emma
hej ligu, jag läste vad pernilla och du skrivit och jag funderar på att studera till veterinär i ungern eller slovakien. skulle du kunna ge mig lite svar på diverse frågor också tror du? Mvh emma

RE: Slovakien
2008-02-12 23:06   Rebecca
Hej ligu, jag är intresserad av att veta mer om veterinärutbildningen i Slovakien och de fördelar det finns med att söka där jämfört med Ungern. Det skulle vara roligt ifall jag kunde få din dottern email så jag kunde ta kontakt med henne! Min mail är: Rebecca.89@hotmail.com. Mvh /Rebecca

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀