sjugymnast i prag - Forum

2006-11-21 07:47   nisse
Tja! Att utbilda sig till sjukgymnast är något jag velat länge men jag lite tveksam på att min engelska håller . Måste man ha MVG Engelska?? Någon som kan dela med sig sin erfarenhet?? NIsse

Ang: sjugymnast i prag
2006-12-15 11:27   Omar
Hej Nisse Jag har också velat länge läsa till Sjukgymnast som alltid varit min dröm men som sagt så är det oerhört svårt att komma på Sjukgymnast i Sverige. Men när det gäller att plugga i Prag så tror jag inte att det krävs väldigt höga betyg på engelska. Jag funderar också på att läsa i Prag, det gäller att kunna först för att de tar in alltid de första som söker. Mvh

Ang: sjukgymnast i prag
2006-12-15 18:05   Nisse
Hej Omar! Så du är också sugen på det ,,trevligt trevligt.. har du tänkt och söka nu till våren ? Jag ska skicka in en ansökan och sen får vi väl se om det räcker. hör av dig om du fått lite mer fakta kring utbildningen. Mvh Nisse

Sjukgymnastutbildning i Budapest
2007-07-11 00:29   Patrik
Jag ska plugga till sjukgymnast i Budapest nu till hösten. Är det någon som har lite information om denna utbildning? Jag har hört att skolan är mycket bra.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀