SBCC HT2012 - Forum

2012-02-02 12:13   Johan

Tjena!

Jag är en kille som är 21 år gammal som kommer börja studera Business med inriktning på Real Estate på Santa Barbara Community College nu till hösten 2012. Kommer hinna fylla 22 innan kursstart. (Född 1990).

Såg att en person redan slängt upp en "tråd" om det, men det verkar som om svaren enbart skickas personligen till honom. Så därför annonserar även jag med att jag kommer börja studera där och det skulle vara kul att komma i kontakt med andra som tänker studera där i höst. Är inte alls omöjlig att hitta någon som man kan söka boenden med. Alternativt någon som redan studerar där som kan ge tips om boenden och sådant. Gillar att göra saker ute och kommer verkligen njuta av det varma klimatet SB erbjuder.

Så finns det någon därute, som vill bolla lite idéer samt tankar inför pluggandet i SB, så hör av er.

Johan


RE: SBCC HT2012
2012-03-15 15:57   Camilla

Tjenna, Jag ska också till SBCC till hösten! Hur går det med dina planer? Såg att ditt inlägg var för ett tag sedan. Men det hade varit kul och komma i kontakt med några andra som också ska ner, och kanske till och med försöka styra upp något boende. Jag är iaf en 27 årig tjej som ska plugga grafisk formgivning och foto blir det nog :) Hör gärna av dig! Camilla


RE: SBCC HT2012
2012-03-29 09:37   Johan

Hej! Det finns en grupp på facebook som heter "SBCC HT 2012". Där har många gått med och diskuterar framtida studier etc. Tror vi är 65 pers från olika förmedlingar. Det är Gabriel Almlöf som är gruppskapare, så ansök dit så kan vi snacka mer där!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀