Santa Barbara City College - Forum

2014-08-04 22:56   Madlool

Hej Jag är en kille på 20 år och funderar på att åka till Santa Barbara VT 2015 och plugga där för ett par år. Undrar ifall det finns någon annan som ska göra det också?


RE: Santa Barbara City College
2014-09-06 22:00   Peter0
Tjena, jag funderar på att åka antingen nästa år(hösten) eller vårterminen därpå.

Vad är det du vill plugga? ska du ta en associate degree eller? Ska du fixa allt själv?boende?

Ha de fint!

RE: Santa Barbara City College
2014-09-29 06:43   Tnz
Hej! Jag har precis fått reda på att jag kommit in på SBCC. Har du bestämt dig för om du ska åka än? :)

RE: Santa Barbara City College
2014-10-21 22:53   Victoria
Hej,
Jag heter Victoria och är 20 år gammal och bor i Stockholm Jag har precis kommit in på SBCC och ska plugga till en Associate Degree i International Business och sen förhoppningsvis plugga vidare till en Bachelors Degree. Skulle vara kul att prata med några andra som också ska börja på SBCC nu i vår. :)

RE: Santa Barbara City College
2014-12-27 15:01   Sarah
Hej!
Mitt namn är Sarah fyller 20 nu i år kommer från Stockholm!
Har tänkt söka till SBCC till höstterminen 2015!
Hade tänkt plugga till en associate degree sen transfera till ett universitet o få bachelor degree som det ser ut nu!
Någon annan som också tänkt de eller åker 2015? Skulle vara kul att hitta någon att snacka med under hela processen!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀