Rumänien - Vilka böcker ska man ha? - Forum

2008-07-06 12:46   Desdi
Hej! Jag har blivit antagen till Cluj Napoca 08. Fick mina "gula" antagninsintyg från Plugga Medicin för en månad sedan och har inte hört nåt från dem mer. Jag har 2 frågor. 1. Är det 110% säkert att man är antagen efter att man fått sin "gula" antagningsintyg? Jag kollade med CSN och har beviljats bidrag/lån ifall jag ansöker om det. Men man måste ha mer info från universitet. 2. Jag tänkte skaffa mig några böcker från Iran. Jag ska dit nu på torsdag. Undrar vilka två bäcker som man behöver mest? Läste nånstans om Grays Anatomy och nån annan titeln. Kan någon bekräfta det och kanske ge mig lite mer specifika info om böckerna? Tack på förhand och vi ses i Cluj xD /Desdichado

RE: Rumänien - Vilka böcker ska man ha?
2008-07-09 22:02   Alex
2) Enda böckerna jag använt är min anatomibok, tex Gray's anatomy el. Clinical oriented anatomy och mitt anatomiatlas tex Sobotta el. Netter... resten av kurserna( iallefall på första året) har du handouts, anteckningar eller böcker som du kan kopiera av nån därnere...

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀