PSYKOLIGU STUDIER I POLEN!! - Forum

2007-03-06 20:01   angelina
Hej! Jag undrar om det är någon som vet hur det är att plugga i Polen eller om det är nån som pluggar där nu? Hur är studenlivet? Är det många svenskar? Har funderat ganska länge på att söka till HT07 men vet tyvärr jätte lite om Polen! Skulle också vara kul om det är någon som funderar på att söka dit själv nästa år då de alltid är roligare och ha nån att åka med o planera! hör gärna av er =)) angelina_st_@hotmail.com //Angelina

Ang: PSYKOLIGU STUDIER I POLEN!!
2007-04-08 20:44   Linda
Jag har en pojkvän som är ifrån polen, han påstår att det inte är alltför många svenskar där han kommer ifrån(Lublin) och när jag varit med honom till Warszawa så har jag aldrig stött på någon som pratar svenska. Men jag ska inte säga säkert att det är ont om svenskar i Warszawa, eller Polen öerhuvudtaget. Jag har fått förfr¨ågan om att flytta med honom till Polen i Januari...vart i Polen skulle du plugga? Lycka till! MVH Linda

Ang: PSYKOLIGU STUDIER I POLEN!!
2007-06-19 20:32   Malin
Hej Har du ansökt än eller känner du nån som pluggar där nu, är själv intresserad att plugga där så undrar om du har fått lite fakta än om hur det är? /Malin

Plugga till psykolog i Polen
2007-08-31 13:36   //josefine
Hej! Jag har också funderingar att åka till Warszawa och plugga till psykolog. Skulle vara kul att komma i kontakt med andra som har samma planer =) Adda mig på msn! : josefinee_m@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀