Polen 2008 - Forum

2007-01-08 00:02   Madde
Hej alla!!:) Jag är väldigt intresserad av att börja studera till läkare i Polen år 2008, så om det är någon mer som funderar i dessa banor så maila gärna mig. Även ni som redan studerar där mkt välkomna av att höra av sig, är jätte nyfiken på hur det är att vara student där. Har massvis med obesvarade frågor. MVH Madde mailadress: maddemelin_87@hotmail.com

Ang: Polen 2008
2007-01-10 00:23   JL
Hejsan Madde!! Jag går på läkarprogrammet i Szczecin, Polen. Vi trivs riktigt bra här nere och utbildningen håller bra standard. Allt är billigare än hemma i princip så man lever ju ett lite flottare studentliv här, pengarna räcker till mer helt enkelt. Mycket plugg såklart men bara man är motiverad så klarar man det. Man behöver inte vara hypersmart bara målinriktad. Vi har ju även ett liv utanför skolan såklart. Hinner med en del festande trots allt ;) extra firande efter tentorna såklart då dom flesta går ut. Bara att fråga om du undrar nått Lite sidor att kolla in: www.ams.edu.pl www.dan.as www.studentka.webblogg.se MvH jeanette (schnettan@msn.com)

Ang: Polen 2008
2007-01-28 20:19   stefan
Hej!! Vad är intagningskraven till läkarutbildningen

Ang: Polen 2008
2007-11-23 21:16   M Ö
Tja! Jag funderar också plugga till läkare utomlands. Saken är att jag står och väger mellan Polen och Ungern. Hört mycket bra om båda. Så svårt att bestämma sig! Varför väljer du polen ? tack för svar!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀