Plugga till läkare i Lithauen - Forum

2009-04-17 19:45   Vendela
Hej, Jag undrar om det finns någon mer än jag som funderar på att läsa läkarprogrammet vid Kaunas University of Medicine i Litauen? Funderar på att söka till hösten 09 och vill gärna ha kontakt med andra som antingen skall läsa där eller som har läst.

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-04-27 07:01   Vendela
Har nu ansökt och skall skriva provet i augusti i Study Internationals lokal i Göteborg. Är inte själv från Göteborg och jag undrar om någon vet hur man tar sig till västra hamngatan? Är det någon mer från Stockholm som skall ansöka till läkarutbildningen i Kaunas, vi kanske kunde göra sällskap. MVH Vendela

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-06-02 11:13   Malin
Hej! Jag funderar på att söka till Kaunas nästa år. Jag måste läsa klart fysiken innan jag kan ansöka. Men jag är nyfiken på att veta hur du går tillväga för att hitta bostad? Har du gjort antagningsprovet ännu, var det svårt? Mvh// MAlin

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-06-18 16:33   Michael
Jag ska söka HT-09. Adda mig: micke_ad@hotmail.com

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-07-07 13:39   Vendela
Hej, Angående bostad i Kaunas så erbjuder universitete bostäder första året, du kan läsa mer om det på Study Internationals hemsida. MVH Vendela

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-07-27 15:55   Vendela
Hej, Har nu fått besked om att jag skall göra antagningsprovet den 12/8 på Study Internationals kontor i Göteborg.

RE: Plugga till läkare i Lithauen
2009-08-02 04:30   L
Då ses vi i göteborg! hör av dig om du vill ha gamlka antagningsprov till andra skolor att öva på. lisa.antonsson@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀