Plugga läkare i Pecs - Forum

2005-05-11 12:47   DP
Hej! Ska plugga medicin i Pecs, Ungern nästa termin och försöker hitta några andra som också ska plugga i Pecs. Skulle vara bra om man kunde hitta någon rumskamrat redan nu. Om det finns nån som ska åka till PEcs så skriv till mitt mail danny___85@hotmail.com (OBS att det är tre understräck i rad) MVH Daniel

vi sågs på intervjun tror jag
2005-05-11 13:28   therese
Hej Daniel! jag ville bara säga grattis! Visst var du på intervjun och antagningsprovet i lördags? Hoppas du får det roligt i Pecs nu och att allt funkar bra. Men du, jag var så förvirrad av glädje när jag kom ut, vad händer nu då? Har du fått ditt formella antagningsbesked än? Visst skulle det ta ett tag nu innan det skulle komma (först mail sen brev)har du någon av professorernas mailadresser? jag har några frågor angående allt till dem men som sagt var så glömde jag att ta adresserna då jag var där. ha det så fint nu. Kram therese (mörka tjejen nästan sist av alla men just före dig på intervjun) :)!

Kom du in?
2005-05-11 16:59   Henrik
Hej! Kom du också in Therese. Fick du veta det direkt? Ska vi inte få besked med posten. Jag fick inte veta mer än att han sa "I believe in you!"! Alltså vet jag inte till 100% om jag kommer in! Vad fick du på de olika delarna? Lycka till! mvh / Henrik

Har inte fått svar än
2005-05-11 17:38   DP
Hej! Vilket sammanträffande. Hitta denna sidan igår, fast den kanske e rätt känd iofs. Jag väntar på svar, men han proffesorn sa att jag har 99 % chans att komma in. Vad var det du fick på provet nu igen föresten? Håll gärna kontakten, vill veta hur det går för dig. Sedan ska jag se om jag kan hitta han killens mail. Skriver det på forumet isf. MVH Daniel

Mejladress
2005-05-11 19:34   Sara
Hej, det här är mejladressen till hon som är ansvarig för alla som går eller ska gå första året på det engelska medicin programmet i Szeged. Judit Tóth: admission@medea.szote.u-szeged.hu

I believe in you
2005-05-12 12:08   therese
Ja just ja, men I believe in you låter ju positivt. Det värsta är ju att vänta, men det verkar som om det är det enda alternativet dock. Jag är bara lite konfunderad över att jag inte skickat in allt de behöver än. Kommer jag då bli accepterad ändå, man vill ju inte att det ska falla på grund av formaliteter som jag inte hunnit med än....Måste fixa alla betyg ordentligt och så. Men vi får hålla kontakten iallafall och se vad som händer. Ha det så fint!

Garttis
2005-05-13 10:02   Sara
Kul at ni kommit in!! Hur många var det som gjorde provet förra helgen? Vet ni hur många som kom in på de olika ställena? Jag gjorde provet förra sommarn men ska börja nu till hösten. Känns jätte kul att äntligen komma igång. Jag förstår att det är nervpirrande att vänta på ett definitivt svar, men det är nog ingen fara.

Ang: Plugga läkare i Pecs
2005-09-09 14:07  
Hej, jag vill också gå läkarutbildningen i Ungern, hur kom ni fram till vilken stad ni skulle läsa i? Hur var intagningsproven? Hur mycket kostar utbildningen per termin? Trivs ni i ungern? Kul att ni kom in!!! tacksam för svar mejla mig gärna lendsy@hotmail.com //Lendsy

RE: Plugga läkare i Pecs
2010-07-19 13:57   MR

Hej!

Jag ska också börja plugga medicine i Pecs.

Alla ni som också börjar plugga i Pecs, ta gärna kontakt med mig.

Mitt email är: mustafa_10super@hotmail.com


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀