Plugga apotekare i Rumänien?!! - Forum

2015-07-15 22:40   Penny
Hejhej! Jag är en tjej på 17 år.Jag tar studenten nästa år. Jag är grekiska-rumänska, har bott i Aten hela mitt liv och fortfarande bor här.Jag har läst svenska i två år eftersom det är min dröm att leva i Sverige även om jag har ingen koppling dit.Jag kan inte alls rumänska men jag kan bra engelska.Jag trivs inte bra här i Grekland och tänkte att det skulle bli en bra idé att plugga till apotekare i Cluj,Rumänien.Min pappa också är apotekare, han har studerat i Italien.Han tror att det är en smart idé eftersom min mamma är rumäska så hon kan hjälpa mig om jag behöver något.Har även hört att medicin är ganska populär och många svenskar väljer Cluj för att studera det.Stämmer det? Jag vill gärna ha kontakt med svenskar som pluggar där, vad tycker ni? Har ni någon tips eller? Hoppas jag får kontakt med någon svensk som pluggar där och snacka lite om den här ämnen.Hoppas ni förstår vad som helst jag har skrivit. Tack! :)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀