Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare - Forum

2011-07-10 18:47   Mikael

Hej,

är det någon som ska ner till Oradea och göra inträdesprovet för läkarprogrammet nu i slutet av månaden?
det är tydligen ca 70 personer (EU medborgare) som skall skriva det, de12 bästa resultaten av 15 får gå utbildningen kostnadsfritt (Engelska sektionen).

hör av er!


RE: Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare
2011-08-03 20:52   wux

Hej Mikael,

Jag är rumänsk och kunde hjälpa till med lite information, men själv bor jag inte i Oradea. Har dock en svensk vän som pluggar i Oradea, kan ge dig hans mejladress om du är intresserad.
Vad jag vet är den bästa läkarutbildningen i Rumänien i Tg Mures, men du borde läsa mer på deras websida.

Jag hjälper gärna med ytterliggare info om allmänna saker :)


RE: Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare
2011-08-15 20:02   Adam

Hej

Jag läser själv i Targu Muresh och det är inte den bästa det är lååååångt ifrån den bästa
Finns flertal skolor som är bättre än Targu Muresh, vi är många som försöker byta från Targu Muresh.

Mvh Adam


RE: Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare
2011-08-18 21:08   rux

bättre? i Rumänien? Är säker att du vet mer..ring mig när du kommer till Bukarest! :p


RE: Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare
2011-08-31 02:58   flux

Adam, om du nu pluggar där borde du veta att det stavas Targu Mures och inte "Targu Muresh". Hur kan du sjunka så lågt att du uttalar dig illa om skolor som du inte har någon aning om? Tyvärr så kryllar forumet av skojar som du.

flux


RE: Oradea,Rumänien - Gratis läkarutbildning för EU medborgare
2013-03-06 17:26   lolav

Är det någon som ska söka till Oradea nu till hösten? 2013.. Jag undrar om det är lätt att kommma in? krävs det med Naturvetenskaliga ämnen? Hur är inträdes provet`? kommer alla in som söker?mvh


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀