Norge - Forum

2007-02-04 20:35   Ulson
Hej! Lite frågor om norge :) Räknas betyg som man har höjt genom komvux i norge eller är det som i danmark att de bara räknar gymnasiebetygen :(?? Vilket snitt är det i Norge? Tacksam för svar ! :D Mvh

Ang: Norge
2007-02-06 12:10   sandra
Jag funderar också lite om norge. Hur gör man egentligen för att söka? Har försökt kolla på opptalgelse.no men får inte ut så mkt av det. Hur bär man sig åt? Vad ska man skicka in, vilka blanketter osv, och vart?? Om någon har bra koll på detta, så uppskattas det! /Sandra

Ang: Norge
2007-02-12 20:12   Linn
Hej! Vet ni hur det fungerar med veterinärutbildningen i Norge? Kostar utbildningen pengar, iom att de inte är medlemmar i EU? Var ligger intagningspoängen på ungefär? Tacksam för svar, mvh Linn

Ang: Norge
2007-03-16 10:46   anna
hej! jag ska söka till veterinär i danmark, norge och sverige i höst. antagningsblanketten till norge har jag fått hemskickad genom att skriva till studiesekreteraren på norges veterinärprogram. hennes mailadress hittade jag på skolans hemsida. den är; Gry.Stubberud@veths.no. skriv till henne så hjälper hon dig med dina frågor. lycka till, kanske ses vi i höst! // anna

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀