nån som vill dela lägenhet i odense?!! - Forum

2007-09-17 22:21   Agnes Fredman
hej! vi är två blivande läkarstudenter (odense våren 2008) som fått kontakt via detta forum slagit våra "kloka" huvuden ihop och halvt om halvt bestämt oss för att det skulle vara trevligt att dela lägenhet tillsammans med en eller flera andra då vi flyttar nu i jan/feb. Någon som är intresserad??? Hör av er!! Had eäven varit kul om "alla" som ska börja läsa medicin i odense nu till våren skriver. hade varitr trevligt att få kontakt såhär innan vi börjar! mvh agnes och david

Odense vt 08
2007-09-18 10:52   Ida
hej på er! Jag skall också börja i Odense i feb och skulle tycka det var jätte kul om vi alla kunde hålla kontakten tills vi börjar=) Jag har inte riktigt tagit tag i detta med boende ännu, men bör väl göra det snart. Har kollat runt lite på internet på deras studentboenden, men har inte riktig fått klart för mig hur d egentligen funkar, om det är ködagar eller inte?!!? var i Svergie bor ni? jag bor förnärvaradande i Sthlm, men skall snart flytta hem till mina föräldrar i Västervik. Kan tänka mig att vi alla är ganska utspridda runt om i Svergie, så det kanske kan bli svårt att träffas innan, men mailkontakt vore ju super!! mvh ida

Odense också!
2007-09-19 12:01   Jannike
Hej på er! Jag ska också börja i Odense i februari. Vad kul att jag hittade fler som ska göra det=) Jag har också kollat olika studentboende, men förstår heller inte riktig hur det funka!? Har ni andra hittat lägenhet redan? Det hade ju varit kul om vi kunde träffas innan (om vi inte är alltför utspridda i landet) eller som Ida skriver kan vi väl höras på mail! Jag bor också i Stockholm. mvh /Jannike

min mail
2007-09-21 22:03   agnes fredman
jag glömde skriva min mailadress.. vad kul att ni svarade ida och jannike!!!!! jag bor i malmö, davis bor i alingsås så vi är minst sagt utspridda!! ni får jättegärna maila mig!! senga87@hotmail.com

min mail 2
2007-09-24 12:17   David
va roligt att vi fick tag i fler! här har ni min mailadress med så hör av er ida och jannike! david.brangstad@telia.com

Odense vt-08
2007-09-24 22:24   Rebecca & Josefin
Hej! Vi är två stycken som också ska också börja i Odense i februari -08. Roligt att ni också ska det! Hör gärna av er till oss: rebecca.wernersson@hotmail.com josefin-u@hotmail.com Vi bor i Halmstad.. :)

Ang: nån som vill dela lägenhet i odense?!!
2007-10-03 11:53   Ulrika lindgren
Hej! Jag har också kommit in i Odense nu till våren och letar också boende. Det är svårt tycker jag. Man vet inte riktigt hur man ska gå till väga och jag är öppen för alla förslag. Att dela lägenhet låter som en trevlig idé. Jätte kul hade det också varit om alla som ska läsa i Odense nu till våren kunde hålla lite kontakt och kanske träffas inan starten. Mycket bra idé!!! Så hör gärna av er!

Odense 2008
2007-10-03 19:34   Christer
Hej! Jag ska också börja plugga i Odense 2008. Kontakta mig gärna på min mail (som också är msn) så kan vi snacka ihop oss lite innan. Hade bra! /Christer

jag
2007-10-06 08:14   Ananns
post Hej, kan du berätta om hur du gick tillväga och vilket universitet det handlar om??? Jag är jätteintresserad av att plugga till läkare i Rumänien....finns det ngn hemsida? När börjar studierna i Oktober? Majida

jag
2007-10-08 20:05   tobbe
hej! Jag själv hade tänkt att börja plugga i rumänien nästa år. Pratat lite med han som har hand om det i rumänien och så. Jag skulle kunna berätta lite mer utförligt och bifoga lite info om du skulle vilja ha det? min epost är dansken2002@hotmail.com MVH Tobbe

Läkare i Odense 2008
2007-10-10 11:22   Maria Prior
Hej allihopa! Jag heter Maria o kommer från Malmö. Jag ska också börja läsa medicin i Odense nu i februari. Vad roligt att se att det är fler svenskar! Jag har försökt att kolla runt lite i bostadsjungeln, men det är svårt o jag tror inte att man kan vara alltför kräsen då det inte är speciellt många som säger upp sina bostäder i februari. Det skulle vara väldigt roligt att träffas något innan studiestarten! Om ni har lust att maila mig så är min adress; maria_prior@hotmail.com, vilket oxå är min msnadress. Ha det bra =)!

med stud våren 2008!
2007-10-22 16:35   David
Christer! jag drar gärna iväg ett mail till dig men det är svårt om du inte skriver den :) get on it! David. (david.brangstad@telia.com)

Ang: nån som vill dela lägenhet i odense?!!
2007-12-04 17:53   droppen
Hej! Jag ska också åka till Odense våren 2008! Vore jättekul om någon tog kontakt! MVH

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀