Mutliple choice test - Forum

2008-04-09 22:32   z
hej jag undrar vem mer från sverige ska göra i år multiple choice testet i odense och har någon av er någon anning om vad den handlar om. kan man hitta tidigare test där ifrån som man kan titta igenom och öva lite Mvh Z

RE: Mutliple choice test
2008-04-24 16:21   Louise
Hej! Jag ska också ner till Odense och göra MCT. Det universitetets hemsida finns lite exempel på hur frågorna kan se ut. Vet någon vilken tid det är?

RE: Mutliple choice test
2008-04-24 17:52   kung
det är väl nog på morgonen har du msn så kan vi snacka där

RE: Mutliple choice test
2008-04-28 18:12   Zeina
Hej! Jag ska också ner dit nu den tredje maj och jag är jätte nervös! Jag tycker att det är svårt att förstå det danska språket och att provet är på danska skrämmer mig väldigt mycket för jag vill verkligen komma in. Vet ni någon sida där man kan titta på hur frågorna kan se ut? Det hade varit roligt att träffa någon som också ska dit så att man inte känner sig ensam. MVH Zeina

RE: Mutliple choice test
2008-04-29 12:18   Eleni
Hej Jag ska göra Multiple choice den 3:e Maj Tror inte riktigt man kan förbereda sig för det, men vet inte??? Var åker du ifrån?? //Eleni

RE: Mutliple choice test
2008-04-29 12:20   Eleni
Hej, Jag ska också till odense den 3:e Maj... har ingen aning om vart det är eller när. Vart åker ni ifrån?? //Eleni

RE: Mutliple choice test
2008-04-29 16:23   Zeina
Hej, jag åker från Halmstad men jag får skjuts till Malmö sen är det tåg som gäller. Själv? Har någon msn så att man kan snacka mer om det? //Zeina

RE: Mutliple choice test
2008-04-29 16:25   Louise
Är det någon som vet vad det är för möte 9.30? Jag finns på msn: jellybean_louise@msn.com

RE: Mutliple choice test
2008-04-30 15:38   Eleni
Jag finns på eleni_bratanis@hotmail.com Har ni kollat tåg och buss tiderna då?? Jag tittade och vad jag kunde hitta var där ingen buss som var lagom...den som gick var framme på campus 09.15 och det är väl lite i senaste laget, eller?? Hur har ni tänkt göra?? Kom gärna in på MSN..lättare att pratas vid där //Eleni

RE: Mutliple choice test
2008-05-02 17:16   Per
Det är alltså inget möte 9.30 utan det är bara en samlingstid. Eftersom det är runt 1000 pers som ska komma så vill de att man ska vara där i god tid så de hinner registrera alla, fem minuter före eller efter lär inte spela någon roll. 9.15 torde alltså vara alldeles perfekt.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀