Middlesex University - veterinary nursing - Forum

2012-10-07 13:51   klisterbomb@hotmail.com

Hej! Det är så att jag är färdigutbildad djurvårdare, men skulle vilja studera vidare för att bli legitimerad djursjukskötare. Detta kan man ju göra i sverige via Skara, men jag är sugen på att göra det i england. Jag har då hittat Middlesex University där de har inriktningen Veterinary nursing, så fråga nummer 1 blir; är det någon som vet ifall detta gör så att man kan arbeta som legitimerad djursjukskötare i sverige sedan? fråga 2; Hur gör man? Jag börjar verkligen från 0 på detta och vet inte alls hur jag ska gå till väga för att komma till den punkt då jag faktiskt är där och studerar. Är det någon som studerat utomlands eller kanske till och med studerat på Middlesex university så får ni jättegärna höra av er och berätta hur ni gjorde! Finns det någon som kan hjälpa en med det här, som en studievägledare eller så? Maila gärna då jag är dålig på att logga in på denna sida. Klisterbomb@hotmail.com Tack så jättemycket på förhand! MVH Ronja


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀