medicinstudier utomlands? - Forum

2009-10-10 14:51   andress
Någon som använt sig utav medicinstudier.coms hjälp med ansökan till rumänien? erfarenhet någon?

RE: medicinstudier utomlands?
2009-10-14 20:07   Hanna
Ja sökt via dem och läser nu i Bukarest! Helt ok måste jag säga! Har gått bra och haft kontakt från den dagen jag skicka mina dokument till dem ända fram tills jag fick min letter of acceptance. ha det fint

RE: RE: medicinstudier utomlands ?
2009-10-16 20:06   Ms.
andress: Jag har sökt via en annan agentur så delvis hör inte detta hit: men agenturen vi sökte genom totalt "blåste" oss.Vi fick betala ett överpris för lägenheten och vart nedtryckta vi fick inte föra diskussioner med andra agenturer osv. Hur som helst har de mesta löst sig nu. Medicinstudier.com har hjälpt mig och några vänner med att ordna lägenheter trots att vi inte sökt via dem. Så i mina ögon framstår dem klart skickliga i de dem gör. Dessutom bor alla deras studenter i ett Campusområde som är den enda för engelsk sektionen. Matilda: Det finns billigare agenturer så som Medinro.com.. Dem tar 4200 kr.

RE: medicinstudier utomlands?
2009-10-21 00:38   doctors@live.se
Varför söker man överhuvudtaget över an agentur. Det e både dyrt och osäkert. Är alla verkligen så bekväma att de lägger sin framtid i agenturens händer. Kom igen. Många kommer hit och fixar allt på en vecka själva. Det e enkelt ...

RE: medicinstudier utomlands?
2009-10-21 20:44   Matilda
Hej jo jag vet tack, har sett medinro dom är billigast inte 4200 kr utan ännu billigare 3900 kr. Vore bra om du skrev vilka du blev blåst av så ingen annan råkar ut för dom. Sedan en annan grej är det någon som känner till någon billigare agentur än 3900 kr?

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-11-21 13:55   h
Jag kanner en agentur som ar billigare an 3900kr, de tar 3500kr. hanna124@hotmail.co.uk

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-11-21 13:56   k
Hej. Jag tankte soka till lakarlinjen i rumanien for hostterminen 2010 och jag skulle garna vilja komma i kontakt med folk som tanker ocksa soka till rumanien till hosten. Vi kan byta fragor och funderingar, det ar inte sa kul att aka till ett frammande land ensam. Adda mig garna, msn: kristian2010@hotmail.co.uk

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-11-23 16:50   Fj.
medicinstudier är helt ok.

RE: medicinstudier utomlands?
2009-11-24 16:54   A.M
Hej, Det finns varken någon student vid namnet Matilda eller campusområde för engelska sektionen. Det campus områdesom finns är endast för Rumänska och ungerska studenter. Stinker reklam om vissa inlägg!!

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-12-02 19:09   MW
Det billigaste alternativet är att söka själv. All info hittar ni på studera-medicin.se/rumanien.php

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-12-17 16:04   Ms. Me
vore bra om ni på studera-medicin.se/rumanien.php, kunde ange lite tel nr. till targu murez istället för att ref. till agentur! I vilket syfte har ni skapat hemidan? Hjälpa oss eller skicka oss till agenturer?

RE: medicinstudier utomlands ?
2009-12-27 21:44   Sök ner SJÄLVA
Så vitt jag vet så är dessa människor vanliga medicin studenter som har kommit på den briljanta iden att blåsa sina blivande kollegor på pengar. Konflikter mellan agenturer finns och allt detta är bara löjligt. Sök ner själva så kommer ni att slippa konflikter samt slippa ge bort pengar till dessa agenturer.

RE: medicinstudier utomlands ?
2010-01-05 17:11   Mr. J
Ortsansvarige har ingen agentur, han har slutat med det! Han går i min klass!

RE: medicinstudier utomlands?
2010-01-26 10:30   Bra
kristian2010@hotmail.co.uk de säger du, vilka är dem då?

RE: medicinstudier utomlands?
2010-05-07 18:55   Emma
jag tillsammans med en vän har sökt via medicinstudier.com och kommer åka ner till Rumänien för att besöka Universiteten men behöver lite hjälp me att bli guidade i konstanta, då agenturen egentligen inte har något med denna universitet att göra! Vi blir guidade i targu murex och Cluj napocoa men that's it! Tack i förhand Emma

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀