Medicine & Surgery program i Chile - Forum

2007-12-17 19:32   Manuel
Hejsan allihop! For nuvarande studerar jag till lakare i Chile jag undrar om det ar nagon som har aning om hur antagningsprocessen fungerar i Sverige. Ar det nagon som vet om jag kan validera mina studier i Sverige? Tror dock att det handlar om likartade studier da alla medicinska fakulteter i varlden har overseende med hur en manniska bor behandlas. Om det ar nagon empatifull manniska som ar villig att hjalpa till nas jag pa mbravo.preusshotmail.com Tacksam for svar

RE: Medicine & Surgery program i Chile
2011-05-19 13:55   Manuela

Hej!

Jag vet att det var flera år sedan du postade denna tråd men tänkte att du kanske ändå kunde ge mig några svar. Jag ska nämligen söka till läkarlinjen i Chile nu i mars 2012. Hur gjorde du för att komma in? Sökte du via PSU eller någon speciell kvotgrupp? Vilket universitet pluggar du på? Vad tycker du?

MVH
Manuela


RE: Medicine & Surgery program i Chile
2017-03-31 20:29   Llavi
Hej Manuela!

Ser att de var ett bra tag sen du skrev på denna tråd, men ville kolla med dig om du studera i Chile tillslut? Och hur gick du isåfall tillväga, vill nämligen också göra det! :)

Mvh Llavi

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀