Medicin i köpenhamn sept 06? - Forum

2006-08-04 00:55   My
Hej hej! Har precis fått reda på att jag har kommit in på läkarlinjen i köpenhamn med start nu i september. Om det är någon som har kommit in och är intresserad av att gå introduktionskursen, börjar i september eller har några förslag på hur man skaffar ett boende så hör av er till mig! Vore kul att höra ifrån några flera som ska flytta dit!

Ang: Medicin i köpenhamn sept 06?
2006-08-04 19:41   Pegah
Hej hej! Har precis fått reda på att jag har kommit in på tandläkarutbildningen i Köpenhamn. Om det finns någon som ska åka dit och studera läkare/ tandläkare eller liknande så hör jättegärna av er så kan vi diskutera detaljer såsom boende m.m. Känns ju lite nervöst o vore kul om man lärde känna någon där. Tveka inte o kontakta mig på mejlen! pegahkafi@gmail.com

Ang: Medicin i köpenhamn sept 06?
2006-08-07 16:23   emelie
Hej! Jag har också kommit in på läkarutbildningen i Köpenhamn och precis som dig så är jag lite nervös... Det verkar väldigt svårt att hitta någonstans att bo! Har du studerat danska någonting? Har du funnit bostad? Skriv gärna till mig! mail: emelieandersson13@hotmail.com Ha det bra och lycka till med förberedelserna, Hälsningar Emelie

Ang: Medicin i köpenhamn sept 06?
2006-08-07 18:08   ynnaF
Hej! Jag har också kommit in i köpenhamn, det konstiga var att det stod i antagningsbeskedet att jag hade kommit in i september, men jag skrev och frågade och då visade det sig att jag kommit in i februari! Någon som också har kommit in i februari och har lust att prata, hör av er till teddybears_sthlm112@hotmail.com!!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀