läkarutbildning i ungern - Forum

2007-03-01 16:42   sam
Tjaaaaaa alliopa! ska göra intagninsproven för läkarstudier i ungern nu om nån månad, har inte bestämt mig för vart jag vill plugga, semmelweis lr debrecen!!! ere nån som har några åsikter så dela gärna med er eller om nån har nåt extra att berätta om städerna, ha d gött// Sam

Ang: läkarutbildning i ungern
2007-03-19 17:18   hoz
tja Sam! jag ska också på intervju om en månad.. har dock sökt till Debrecen. jag var där i september och träffade rätt så många studenter från Sverige som pluggar där. det jag har hört är att det är lätt att komma in men det blir svårare när man börjar själva utbildningen. jag har redan börjat läsa i en kemi bok som dem läser under första terminen där. boken heter McMURRY FAY Chemistry fjärde upplagan. jag rekommenderar dig att läsa den när du har kommit in. hör gärna av dig om du vill veta nåt mer. mvh

Ang: läkarutbildning i ungern
2007-04-19 21:49   debrecen
heeluu =) kan tänka mig att du redan gjort intervjun nu.. men kan inte du berätta lite om hur den var? lätt/svår?.. engelskan? m.m.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀