Läkarutbildning i Århus - Forum

2006-08-05 19:23   Amir
Hej! Jag är en 18-årig kille som kommit in till läkarutbildningen i Århus. Jag har fått en standbyplats så jag börjar i september 2007. Dock finns det en liten chans att jag kommer in redan i februari 2007. Men jag tror inte att den sannolikheten är så stor. Jag är väldigt nervös och undrar hela tiden det ska gå med språket, boende osv. Nu söker jag nya kompisar som man kan ha kontakt med och kanske bilda studiegrupp med. För de som kommit in i Århus så är min mail-adress följande: wzup_homeboy@hotmail.com Ni får gärna adda mig på msn om ni vill ha kontakt innan vi sticker och pluggar. mvh Amir

Ang: Läkarutbildning i Århus
2006-08-06 14:04   kalonji
Tjeena! Jag har oxå fått en standbyplats på AU. Jag ringde Till AU men de vill inte tala om min standby-nr. Har du fått reda på vilken plats du ligger på Standby-listan? Jag har addat dig på msn. vi hörs peace

Ang: Läkarutbildning i Århus
2006-08-06 16:32   Amir
Hej hej! Så roligt att du kom in. Grattis :) Nej jag vet faktiskt inte vilket standby-nr jag ligger på. Jag ska snart få det bekräftat om jag ska börja vårterminen eller höstterminen. Har du fått brev om när du börjar? Ha d bra så länge. Hoppas att vi ses i Århus :)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀