Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!! - Forum

2008-01-23 13:27   Sabina
Hej! jag funderar på att läsa till läkare i Polen HT-08. Jag söker via Selection Committee som tar betalt (3000) för att fixa in mig i Polen. Nån annan som har erfarenhet av det? Någon annan som ska läsa till Polen i höst? Vore kul att prata lite med nån! Lägg till mig på msn lr skicka ett mail! sabbi10atgmail.com

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-23 21:12   Anna
Jag funderar också på att använda mig av Selection Committe men jag har heller inte bestämt mig. Jag tror att man kan fixa det bra själv, men jag funderar ganska mycke tpå Ungern också. MVH Anna

Ang: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-24 12:54   Sabina
Funderar du på att plugga i Budapest lr Debrecen då?

Ang: Läkarutbildning Gdansk
2008-01-25 21:59   hejhopp
Tjohej! ha med tänkt att läsa i polen i höst. ha försökt att lägga till din mail men det funkar tyvärr inte=P? Alex

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-28 22:17   Ahmed
Hej! Jag har funderat på att läsa till läkare i Rumänien/Cluj ht08. Vill gärna ha kontakter innan jag åker ditt, hör av er msn: future_man_2028@hotmail.com //Ahmed

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-28 22:17   Ahmed
Hej! Jag har funderat på att läsa till läkare i Rumänien/Cluj ht08. Vill gärna ha kontakter innan jag åker ditt, hör av er msn: future_man_2028@hotmail.com //Ahmed

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-28 22:41   Sabina
Vad har du för msn då? kan pröva att lägga till dig! =)

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-01-30 16:39   okej
mm visst=) alex_erik131@hotmail.com

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-02-10 22:32   Jessybell
Jag ska också söka till Gdansk nu i höst 2008. Min storebror går andra året och trivs mycket bra, jag har varit nere och hälsat på honom flera gånger och gdansk verkar trevligt och universitetet bra, som sagt trivs min bror och ska till hösten börja tredje året. / Jessybell

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-02-10 22:34   Jessybell
Jag ska också söka till Gdansk nu i höst 2008. Min storebror går andra året och trivs mycket bra, jag har varit nere och hälsat på honom flera gånger och gdansk verkar trevligt och universitetet bra, som sagt trivs min bror och ska till hösten börja tredje året. / Jessybell

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-02-13 17:46   Micke
Email på dig jessybell?

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-02-19 18:33   Jessybell
Jessybell_@hotmail.com är min mail. Ni får jätte gärna adda mig den som vill :)

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-02-19 18:43   Jessybell
Micke, Funderar du mest på Gdansk eller har du inte bestämt än ? / Jessybell

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-10-26 07:57   mac
Hejsan jag undrar när har du betald 3000kr för att Barbara ska fixa dig in? Jag ska söka till Gdansk så jag undrar hur ska manbörja och när ska man betala de 3000kr tack för svaretMvh mac

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2008-10-26 08:28   leo
Hejsan vad menar Sabina med 3000kr när ska man betala de?

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2009-06-11 19:25   Johan
Hej det här går ut till alla som funderar på att söka till läkar/tandläkar utbildning i polen wroclaw/Gdansk. Sök inte hit. Det är åt helvete. Undervisningen suger, skolan skiter fullständigt i eleverna, det finns ingen struktur, ingen vägledning. Inga fasta regler existerar och de ändras efter lärarens/rektorns godtycke Selection commite (jedlinski) skiter fullständigt i er efter att ni har betalt avgiften till dem. Jag har studerat här i ett antal år och vet vad jag pratar om. Om ni söker hit kommer ni att bli väldigt besvikna och efter att ni har satt er i skuld finns det ingen återvändo.

RE: Läkarutbildning Gdansk eller Wroclaw!!
2010-08-31 17:22   Lamees

Det där låter inte bra!
Alla som studerar i Polen har väldigt olika åsikter.
Bäst att prova själv

Och du Johan varför slutade du inte med en gång? varför vänta I ETT HELT ANTAL ÅR?


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀