Läkarutbildnig i Rumänien h-13 - Forum

2013-01-23 09:59   Gabriel
Hejsan Jag har tänkt söka till läkarutbildningen i Rumänien ingöf hösten 13. Jag undrar om det är fler som har samma tanke och vill söka, det underlättar ju fler man är. Vill dra igång med ansöningarna så fort som möjligt och om någon vet hur man kan göra det på bästa sätt kan ni kontakta mig. Mejla mig gärna så hjälps vi åt (grabben_madrid@hotmail.com)

RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-02-27 01:56   Victor
Najs! Jag läser upp tre ämnen just nu så fort jag kan för att söka in till Cluj. Enklast och oftast tar man kontakt med en person där nere som hjälper till med ansökningarna, på så sätt går saker och ting smidigare och lättare till. Oftast är det en annan läkarstudent.

RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-03-27 02:06   zuzu

Hej! jag funderar också på att studera på läkarprogrammet I rumänien, helst cluj. jag hoppas att någon insatt svarar på mina frågor. vad är antagnings kraven ? någon bloggare hade skrivit att man måste ha läst NV och minst engelska C, kan det vara sant? hur mycket betalar man för boende nära universitetet? jag vet ingenting om hur man ansöker, kan någon berätta om ansöknings processen och om hur man går tillväga? Om allt går som det ska tycker jag att det är en bra ide att man åker ner med någon/några andra som har samma mål innan kursens start för att förbereda sig och bla hitta bostad, någon annan som är intresserad?


RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-04-01 07:34   Sam
Jag ska ocksa soka in och studera i Rumanien. Ar for nuvarande i USA och haller pa men bestamde mig for att fora over till dig. Jag skulle valdigt garna ocksa prata ihop med nagon annan sa man inte missar nagot i processen. Hor garna av er till samhaghjoo@hotmail.com

RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-04-20 21:58   Ali

Hej!

Jag har också planer på att studera i Cluj nu till hösten, och försöker nu söka dit till hösten. Har en vän som är från rumänien som ska försöka skapa kontakt mellan mig och en läkarstudent där som han då känner. Har du redan ansökt? Kontakta mig gärna: lakare.ht2013@gmail.com


RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-04-20 22:00   Ali

Hej!

 Jag har också planer på att studera i Cluj nu till hösten, och försöker nu söka dit. Har en vän som är från rumänien som ska försöka skapa kontakt mellan mig och en läkarstudent där som han då känner. Har du redan ansökt? Kontakta mig gärna: lakare.ht2013@gmail.com


RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-05-18 23:07   B.A
Hej, Jag e på samma spår själv, du kan läsa om hur det är och studera medicin i Rumänien. Det finns flera olika sidor beroende på i vilken stad stad och universitet du är intresserad av. www.studeramedicin.se www.pluggamedicin.se Lycka till!

RE: Läkarutbildnig i Rumänien h-13
2013-05-18 23:08   B.A

Hej, Jag e på samma spår själv, du kan läsa om hur det är och studera medicin i Rumänien. Det finns flera olika sidor beroende på i vilken stad stad och universitet du är intresserad av. www.studeramedicin.se www.medinro.se www.pluggamedicin.se Lycka till!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀