läkarubildning/hjälp! - Forum

2006-01-22 21:34   Dag (Kasth)
Godkväll. Jag ska vara ärlig, jag är förvirrad och också orolig. Tanken att studera i Polen brann för några år sedan då jag också skrev här på studentum, ett erbjudande om jobb inom vården gjorde dock att medicinplanerna sköts upp. Nu har jag dock sagt upp mig från slavgörat, och läser Fysik B och Kemi B på komvux – något jag tror kan behövas under studierna i Polen. Nu. Nu är jag här och tanken att studera medicin brinner. Frågorna är många: :: Vilket universitet ska väljas? Något säger mig att de universitet som baserar intagning på test och intervju och håller högre kvalitet - har jag helt rätt, eller helt fel? :: Ålder och åldersparanoia. Ni som läser i Polen. Är de flesta av er nykläckta gymnasister eller är ni lite äldre? Jag är 23 ½ nu, kommer jag känna mig gammal, vad ligger medelåldern på? :: Det vore underbart intressant att få något mail av någon som studera i Polen, hur har ni det? Håller undervisningen hög kvalitet, hur är sammanhållningen? Jag hade tidigare kontakt med några av er i Polen, dock försvann allt i en formatering.. hör av er igen! Mvh/Dag Gullstrand (daggullstrand@yahoo.se)

Ang: läkarubildning/hjälp!
2006-10-05 21:31   sören
Hoppas du har det bra i Sczeczin

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀