Läkarstudier i Ungern HT09 - Forum

2009-01-15 17:39   elmira
Hejhej! Jag har bestämt mig för att plugga till läkare i ungern nu till hösten och letar efter någon som kanske också ska dit eller redan pluggar där. Jag läser sista året på samhällsprogrammet på gymnasiet nu, så efter sommarn flyttar jag till Ungern direkt. Vet dock inte hur man fixar boende där? Det känns inte särskilt smart att åka dit några dagar innan terminstart och fortfarande inte ha någonstans att bo.. Dessutom funderar jag på att ta ett basår där på McDaniels College eftersom jag inte lär klara antagningsprovet annars. Efter att jag skrev till www.McDaniels.hu fick jag ett brev om kristier jag måste uppfylla punkt för punkt. Jag behöver lite hjälp med vissa utav de kriterierna som jag inte förstår hur jag ska gå till väga med, är det någon som kan det här? Och hur fixar man boende i Ungern? Borde jag resa dit i sommar och ordna det kanske. Tack på förhand.. Min email är, slooowmo@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀