Läkarstudier i Århus? - Forum

2006-06-11 18:24   Helena
Hej! Jag undrar om det är någon som planerar att börja plugga i Århus till hösten? Skulle va kul att komma i kontakt med lite likasinnade=) Ha de fint! //Helena

Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-06-16 04:39   Jacob Miller
Tjeena Jag har också sökt till århus dock som andra hands val. blev tilldelad kvotienten 9,6 av danskarna. Snittet låg på 9,6 förra året....hur mycket tror du den kommer höjas?....ta gärna min msn: pharao_of_kush@hotmail.ccom så kan vi snacka mer

Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-06-18 18:42   Helena
Har lagt till dej på min msn nu. Jag visste inte att det låg på 9,6 jag trodde det låg på 9,5 förra året. Men det borde inte höjas så mkt. Förhoppningsvis=)

Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-06-19 21:21   Maria
hej, hej jag har sökt till århus nu till hösten, har kvotienten 9,6 så jag hoppas att det räcker för att komma in. Får gärna lägga till mig på msn: mia_fialotta@hotmail.com

Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-07-29 21:40   åsa
hej! jag har också sökt till århus och väntar på mitt besked, tror och hoppas att jag har kommit in. vore skoj att snacka med nån som också ska börja där. Har du fixat boende och sånt? känns ju lite skrämmande med helt nytt land, nytt språk och så! hör gärna av dig ex. lägg till mig på msn. asahedegren@hotmail.com

Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-07-29 21:42   åsa
hej på dig. jag har antagligen också kommit in i århus. tycker också det vore skönt att snacka med nån i samma sits. maila mig gärna eller lägg till på msn: asahedegren@hotmail.com ha det fint/ åsa

Re: Ang: Läkarstudier i Århus?
2006-08-05 19:56   Amir
Tjena Helena! Hur står det till? Jag fick en stanbyplats så jag börjar 2007. ska få bekräftelse snart om det blir vårterminen eller hösterminen. Adda mig gärna på msn om du vill: wzup_homeboy@hotmail.com Ha d bra så länge och lycka till! /amir

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀