Läkarprogrammet i Bialystok, Polen - Forum

2006-09-20 00:12   Sisi
Hej, ska börja studera till läkare i Bialystok, Polen nu i höst...börjar i oktober, och undrar ifall någon vet ifall man ska köpa litteratur innan man åker eller ifall man kan köpa begagnade där nere?

Ang: Läkarprogrammet i Bialystok, Polen
2006-10-14 01:11   Natalia
Har själv avslutat min andra vecka av läkarstudier i Szczecin. Köpte mina böcker innan jag åkte ner. Det fanns möjlighet till att köpa böcker hos hos under pre-courses innan studierna satt igång på riktigt, men inte alla. De som köpte var ändå tvungna att betälla endel själva och det blev lite stressigt.Vet förstås inte hur det är i den staden som du vill plugga i. Vet bara att det kan vara lite krångligt att beställa böcker till Polen. Begagnat är svår att hitta här av andra elever. Bättre att vara ute i god tid och leta på amazon.com exempelvis och beställa hem. Du kan få böcker i väldigt god standard billigare än nya. MVH

Ang: Läkarprogrammet i Bialystok, Polen
2006-12-17 13:21   tjaaa
hallå sisi! oroa dig inte för böcker! du beställer dem på www.medicalbooks.pl och det är rätt billigt och böcker får du inom 2-3 dagar! så de kan du beställa när du e nere! Du kan beställa dem när du har pre-courses! vi ses snart då! mvh/studerande i bialystok

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀