Läkare vid Wroclaw Medical University? - Forum

2010-05-29 23:05   Micke
Hej allihop! Jag undrar om det är någon mer än jag som blivit antagen till Wroclaw Medical University och planerar att börja studera där i höst? Hör av er :) Mkl.l@hotmail.com

RE: Läkare vid Wroclaw Medical University?
2010-05-31 22:04   Nima Ghambin
Hej hopp! Även jag har blivit antagen till höst! Skulle vara skoj och få kontakt med fler som ska börja nu i Augusti :) Maila mig gärna eller lägg till mig på MSN ;) MVH Nima Ghambin nima_ghambin@hotmail.com

RE: Läkare vid Wroclaw Medical University?
2010-08-02 17:14   /Ahura

Tjena!
Börjar också nästa månad! hur många är det som ska börja från Sverige egentligen? har letat efter forum där blivande studenter har hört av sig men har inte hittat något än.. Skulle vara kul att veta hur många vi är, skriv här eller hör av er!

Ahuraaa@hotmail.com


RE: Läkare vid Wroclaw Medical University?
2010-08-15 19:50   Christian
jag åker ner den tredje sep. Sjukt taggad! Ses på jubilatka?

RE: Läkare vid Wroclaw Medical University?
2010-08-22 16:52   Ahura Z

Ni som vill ha studentrum på Jubilatka, skicka ett mail till: kluza@adm.am.wroc.pl (Lägg märke till hennes engelska, betyg på den? haha)
Information från hemsidan:
"ALL FIRST YEAR STUDENTS WHO WANT TO GET ROOM IN "JUBILATKA" FOR ACADEMIC YEAR 2010/2011 SHOULD CONTACT DIRECTLY WITH STUDENT'S HOUSE . E-MAIL WHERE YOU CAN GET INFORMATION ABOUT ROOM: kluza@adm.am.wroc.pl PLEASE DO IT AS SOON AS POSSIBLE.
WHEN YOU ARRIVE TO POLAND IT WOULD BE GOOD FOR YOU TO ESTABLISH A BANK ACCOUNT BECAUSE FOR ROOM IN ACADEMIC YOU HAVE TO PAY IN ZŁOTY. YOU WILL GET YOUR INDIVIDUAL ACCOUNT NUMBER INTO WHICH YOU SHOULD TRANSFER MONEY."

Åker ner den 2a, ses där borta!


RE: Läkare vid Wroclaw Medical University?
2010-08-28 21:08   Erik T

Jag glider ner nu på fredag 3sep till W-Town.
Jag ser fram emot att träffa er alla och komma igång! =)
Klart att vi ses där Christian!

Erik T


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀