Läkare/Tandläkare Ungern - Forum

2004-12-27 22:40   Henrik Setterberg
Hej! Jag funderar på tandläkare eller läkarstudier i Ungern. Är det någon som läser eller har läst där, som kan beskriva hur systemet fungerar? Läser man flera kurser samtidigt, är de så benhårda som det sägs, blir man utsparkad om man missar en tenta o.s.v. Vad slutar notan på om man läser hela utbildningen där? Är det tufft som f*n? mvh/En som tvekar!

re: Läkare/Tandläkare Ungern
2005-01-06 13:18   mas
Hej Henrik! Jag har också ambitioner att läsa i Ungern eller Polen, har du fått någon bra information rörande dessa utbildningar? Kan du dela med dig av kommenterar av tidigare studenter? Tack på förhand Mattias

re: Läkare/Tandläkare Ungern
2005-01-12 18:12   Henrik
Tjena Mattias! Jag måste säga att det är dåligt med info från studenter som läser där nu. Jag vet inte var man får tag på några att prata med, men om du blir mer upplyst så kan du gärna dela med dig till mig! Henrik

re: Läkare/Tandläkare Ungern
2005-03-02 15:15   kornel
Hej! Ni kan få information om studierna i Ungern på ett info-möte, som kommer att arrangeras den 3. mars klockan 15.00 på Ungerska ambassaden (Dag Hammarskjöldsv. 10)

re: Läkare/Tandläkare Ungern
2005-04-18 13:54   Katrin
Hej. Jag läser mitt andra år på Semmelweis univ. i Budapest, medicin. om någon har några frågor...vilket jag hade tusen av, så kan ni maila mig. katrin_h82@hotmail.com lycka till!

medicin i Pécs
2005-06-12 12:34   Loa
Hej! Jag läser på mitt andra år på medicin i Pécs, Ungern. Har du frågor får du gärna höra av dig. cjbratt@hotmail.com el tel. +36-72-225745 Loa

RE: Läkare/Tandläkare Ungern
2011-01-27 18:44   Louisa

Hej,

blev det av?


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀