Läkare/Tandläkare --> Rumänien - Forum

2007-11-21 11:32   Dr Acula [Viktor]
Tjenna...! Skriver om mitt inlägg här, nu från min data som har åäö... Som sagt så studerar ja här i Cluj-Napoca, första året (Rumänien)... Finns frågor angående utb. eller något sånt så är de bara att fråga på... De med att söka själv o inte via ett företag står ja fast vid! Vill inte skriva "varför" här på sidan, men om ni kontaktar mig så kan ja berätta... Ja har kollat lite, o de är inte svårt alls att söka själv, det är bara några speciella papper man behöver, vilka man sedan skickar till skolan, o så är de klart... Hade bra så kanske vi hörs! virpan_87"SnabelA"hotmail.com MVH // Viktor

Ang: Läkare/Tandläkare --> Rumänien
2007-11-30 21:00   roshin bafri
Hej! Jag undrar hur mycket antagningspoängen ligger på till tandläkare i Rümänien? / m v h Roshin

Ang: Läkare/Tandläkare --> Rumänien
2008-01-08 02:07   alexander
hej! va jag förstod så pluggar du läkarprogrammet i rumänien och du sa att man inte behöver ha läst natur programmet i gymnasiet?! ja läste nämligen samhäll och läste till matte c, kvittar det? är det ett intagningsprov istället? i så fall e d svårt? ja antar att det är på kemi, fysik, matte och biologi?? hur är staden du bor i och rumänien i allmänhet?? jag hade blivit väldigt glad och tacksam om du skulle vilja svara på mina frågor och om det kanske finns något annat man bör veta. tack på förhand / alexander

RE: Läkare/Tandläkare --> Rumänien
2009-07-22 15:10   Hana
Hej! Jag har blivit antagen i Cluj-Napoca på tandläkarprogrammet till ht-09 och jag skulle jätte gärna få lite mer information från någon som vet så jag har nu addat dig // Hana

RE: Läkare/Tandläkare --> Rumänien
2010-01-26 19:00   ....
Haha. Googlade just på mitt namn, och fann till min förvånning att det är någon annan i Sverige som heter exakt som jag (Roshin Bafri). Coolt.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀