läkare-köpenhamn - Forum

2009-05-14 09:56   Dn
Hej! det är så att jag fick hem ett brev från köpenhamn, angående att jag inte har skickat med ett motiveringsbrev i ansökan. tydligen så ska det vara på ett särskilt papper som de har lagt ut på hemsidan. Jag fattar inte riktigt då det inte fanns något sådant när jag skickade iväg mina papper eller så måste jag ha missat det. jag har dock skickat med ett personligt brev där jag har skrivit mina arbetserfarenheter och vad jag har läst etc och motiverat till varför jag vill satsa på läkaryrket osv. hur som helst jag gick in på hemsidan och kollade upp det där står det exakt vad man ska ha me i motiveringsbrevet men jag har ej fattat exakt vad det står, så jag undrar om det är nån som vet exakt vad det står????? Mvh Dn /tacksam för svar

RE: läkare-köpenhamn
2009-05-19 20:54   Malin
Det ska finna på Köpenhams hemsida under specifika krav för läkarprogramet. Det är ett speciellt utformat schema där det står vad du ska ha med o.s.v. Det ska vara kodat med ditt CPR nr, så inga uppgifter ska vara med om som kan "röja" vem du är. Gå in på hemsidan igen och titta under vilka specifika krav som gäller! Lycka till!

RE: läkare-köpenhamn
2009-05-20 17:36   Dn
Hej! okej. gäller detta även läkarutbildningen i Århus. Mvh Dn

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀