Läkare i Gdansk hösten 2005 - Forum

2005-06-30 14:52   Henric
Hej ! Är det fler som jag som kommer att åka ner till Gdansk i höst och börja plugga till läkare??. Jag har varit ikontakt med Jedlinski angående detta och han var mycket positiv. Om det är någon som skall åka ner till hösten så kan ni väl höra av er på min mail, henric.la@telia.com så kan vi prata lite. Om ni vet något som är av vikt så säg de gärna så man vet, har bara 8 veckor på mig att förbereda mig mvh Henric

bok!
2005-07-10 15:59   katarina
Hej Henric. jag har läst i gdansk i ett år nu. det är mycket att läsa, men du gör helt rätt om du vill bli läkare! glöm inte att köpa gross anatomy av kyung won chung, den kommer du att behöva och förra året glömde jedlinski att tipsa om den! vi ses i polen! vi som går på andra åtet börjar 4okt så då vr ni redan på plats! med vänliga hälsningar katarina

Polen
2005-07-12 16:14   HH
Hej Katarina! Läste att du har läst ett år redan i polen , Gdansk. Jag kommer att börja den 5 september. Jag e så nyfiken på hur det är i polen o hur du trivs med att studera där? Har du planer på att vara kvar alla 5 resterande åren eller inte.??E det bra standard på universitetet?? Har du bilder på hur det ser ut?? Bor du i student lägenhet eller privat??? Massaor med frågor på en gång . Hoppas att du kan svar på dom. Dör av nyfikenhet!!!! MVH H.

Gdank HT 2005
2005-07-13 20:42   Henric
Hej såg att du oxå skulle åka ner till Gdansk den 5e, när hade du tänkt åka ner och hade du tänkt flyga eller åka båten??. Jag pratade med Dr. jedlinksa och man skall ju vara nere i Gdansk under helgen så jag tänkte åka ner antingen de 2a eller 3e september mvh

Lägsta antagningspäng i Gdansk?
2005-07-28 22:56   wing
Hej Jag undrar bara hur mkt antagningspoängen är för läkarutbildningen i Gdansk? Och vet ni var man kan plugga utomlands där kraven är mildare än i Sverige om man vill bli läkare?

Läkarutbildning - Gdansk eller Prag?
2005-08-08 12:04   Anya
Jag har fått en plats läkarprogrammet på Gdansk universitet. Men har även läst en hel del om Prag, och det verkar också väldigt intressant. Vet någon någonting om läkarutbildningen i Prag? Har inte hört talas om någon som läst där.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀