Jobba på gård i Skottland/England - Forum

2008-03-10 16:09   Gustaf
Hej Jag skulle vilja jobba på en gård i Skottland/England i sommar. Söker någon som kan förmedla en plats eller har någon annan ide . Går 2-a året på gymnasiet. hälsning Gustaf

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2008-09-03 17:22   Jag också!
Hej! Jag vill också prova på att jobba på en gård! Du har inte fått några nyheter eller tips om det ännu ? Svara gärna till amandametzskv@hotmail.com

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2008-10-05 17:43   Jenny
Hejsan! Jag undrar också om du kom iväg i somras? Kontakta mig gärna ifall du har lite idéer, planerar nämligen själv att åka iväg nästa sommar. =)

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2009-02-24 15:03   Henke
Hejsan! Hoppas att du kom i väg på din resa! Jag har oxå en dröm om att jobba på en gård/gods i England, Skottland eller Irland området. Skulle jätte gärna vilja veta hur det gick för dig, eller om du kan komma med några tips om hur man kan få tag på något? Hoppas på svar! Mvh Henke

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2009-02-27 10:57   amanda
kolla in www.wooof.org. det är en organisation som har flera länder som medlemmar och där kan du få kontakt med olika gårdar i england/skottland/vart du vill. bara att bli medlem!

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2010-01-12 22:25   Anna Hansson
Hej! Är du fortfarande kvar i sverige? Har tänkt att få tummen ur för att åka till skottland men kommer inte så långt, sen hade det ju vart trevligt att åka med någon =) Men skicka tillbaka om du är kvar i trista sverige. Det hade vart kul och bo på en farm men inte för ensligt kanske =/ Hör av dig om du är intreserad! Anna

RE: Jobba på gård i Skottland/England
2010-01-13 10:34   Anna Hansson
Min mail är förresten hansson_ah@yahoo.se Hör av er Anna Hansson

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀