Intervju i Liverpool :) fler till England? - Forum

2009-02-23 23:17   Behm
Hej allihopa :) Jag har fått en intervju i Liverpool å ska dit den 18 mars (NERVÖS!!!) Ett steg i rätt riktning iaf :) Nå fler här som sökt till England för start i höst? Om ni vill följa hur det går för mig i Liverpool kan du kika in på min blogg: copperglow.blogg.se Är för tillfället i England å jobbar som aupair så slipper ju sitta å va nervös i ett flygplan iaf :P

RE: Intervju i Liverpool :) fler till England?
2009-07-13 13:10   leppardette
Hej! Jag har inte sökt till England men funderar på det, dock Nottingham. Undrar bara om England inte är väldigt dyrt - Nottingham tar 13.910 pund i tuition fee (är det förresten per år eller för hela tiden???). Förstår att utbildningen är bra men undrar om det är värt det. Man får ju samma licens om man läser i Ungern, Polen eller Tjeckien. Det vore jättesnällt om du kunde berätta hur du resonerade och varför du valde England. Lycka till! Hälsningar Jennie

RE: Intervju i Liverpool :) fler till England?
2009-10-10 00:31   Em
Hej! När man ansöker på UCAS, hur gör man med betygen och så? Om man ska fylla i sina gymnasiebetyg t.ex.? Tack Em

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀