Visa studentum.se som: Mobil

Intagningsprov till ungerska utbildningar - Forum

2005-05-04 15:43   kornel
Det kommer att arrangeras ett intagningsprov till läkarutbildningarna i Budapest (Semmelweis University), Szeged och Pécs i Stockholm. Tidpunkten: 7. maj, 9:00 am Adress: Elite Hotel Stockholm Birger Jarlsgatan 29.

oj!
2005-05-04 16:30   therese
Hur skall man anmäla sitt intresse till dessa intervjuer? Det verkar vara för sent att söka... Jag har Debrecen i tankarna och har sökt dit men ju fler alternativ desto bättre chans att få komma iväg, för mig spelar det ingen större roll exakt vart i Ungern jag kommer :) maila mig om du vet mer! tack.therese.ek@tjohoo.se

Behöver hjälp!
2005-07-03 11:39   Vian
Du skriv att det kommer att arrangeras ett intagningsprov till läkarutbildningarna i budpest. När sker provet i Stockholm, var få man ta tag i ansökningar och vad består provet av? tack MVH/vian

Provet i Stockholm
2005-07-05 12:46   Provet
Det blir ett prov till i Stockholm den 20. augusti. Du kan anmæla dig genom www.studyhungary.hu. Eller kontakta info@studyhungary.hu. Mvh kornel

Provet i Stockholm
2005-08-02 14:15   kornel
Hej! Provet till ungerska läkarutbildningar (Budapest, Pécs och Szeged) ska arrangeras i Elite Hotel Stockholm Plaza (Birger Jarlsgatan 29.) den 20. augusti klockan 9.00. Anmälningsformulär kan lastas ner från http://www.studyhungary.hu/register.php Man kan anmäla sitt intresse att delta i provet genom info@studyhungary.hu också. Provet (multiple choice) består av bilologi, kemi, fysik och engelska. Närmare info hittar man här: http://www.studyhungary.hu/file/sote_info.pdf. Mvh.

Recensionspolicy

recensionspolicy studentum.se

Vill du lämna en recension om en skola eller en utbildning på studentum.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta den utbildning som passar dem bäst. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få inspiration och hjälp inför ditt utbildningsval!
Logga in