Intagningspoäng i POLEN! - Forum

2007-01-27 13:30   Jimmy
Tjena! Jag undrar vad man behöver för betyg för att komma in på läkarutbildningen därborta i polen. Räcker med ett snitt över VG i de natuvetenskapliga ämnena?, eller ska dom vara högre?. Jag läser nämligen Naturvetenskap på Lars kagg gymnasiet just nu, och undrar vart jag ska sätta ribban för att komma in på läkarutbildningen i Polen. Så jag skulle vara oerhört jättetacksam ifall du kunde ge mig upplysningar om vad man behöver i betyg för att komma in. Och angående kostanderna på 81 000 kr per läsår täcker CSN upp de flesta kostnaderna har jag förstått det som, annars har man ju sparat 200000 i förväg, som jag hoppas ska räcka en bit. Det verkar ur synvinkeln jag har fått att ni har det otroligt kul ldärborta. Men ifall du kunde berätta lite om hur det är att studera till läkare i Polen, skulle det underlätta nått otroligt för mig. Tack i förväg! MVH Jimmy.

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-01-29 12:44   Studerande vid PAM
Lägg ut din e-mail adress så berättar vi mer om hur det är att plugga i Szczecin i Polen!

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-01-29 17:52   intagning
JAh, schyst. Jo jag är alltså lite nyfiken på vad man behöver för betyg för läkarlinjerna i Polen, och även lite när det gäller saker man behöver veta, som förberedelse inför 6 år i POlen. Tack på förhand! :) Min e-mail = Zupra9050@hotmail.com MVH Jimmy

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-01-29 19:49   Ångest
Hej! Jag kommer med största sannolikhet hamna i Szcezcin till nästa höst så PAM studenter, jag behöver prata me er innan jag bli tokig. Skulle någon PAM student eller du kunna lägga ut er hotmail-adress så att jag kan kontakta er ? I enormt behov av information Tack på förhand

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-01-31 14:18   Madicken
Finns det möjlighet att få vara med här på ett hörn? Skulle vara ytterst tacksam för lite infomation! Har snokat omkring på nätet ett tag nu men information från någon på plats skulle vara guld värd. Finns den någon som har lust att skicka mig lite info? vänligen

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-01-31 22:56   Madicken
Hej igen! Tänkte jag skulle underlätta för er hjälpsamma människor lite genom att lägga ut min e-adress: emma.skellefte@hotmail.com. Nu kan ni nå mig om ni vill! Tack på förhand!

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-02 21:16   saleha qazi
hej alla där ute!!! skulle vilja veta villka poäng man behöver och hur mycket det kostar att komma in på läkarutbildningen i Polen... mejla mig gärna till min e-mail: saleha_2002@hotmail.com

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-03 19:27   Amin
Jag skulle också vilja veta mer om vad man behöver ha i snitt... :) amin_bensaid@hotmail.com <- MSN, Mail. Tack!

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-04 15:25   Marcus
Hejsan..! skulle ni kunna skicka lite info till mig också.. skulle vara väldigt tacksam..! tack // Marcus

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-06 18:30   Ola
Jag tar också gärna emot information! Tack! autrzd@yahoo.com

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-06 20:36   shabana
hej jag skulle också vilja lite mer om intagningspoängen och kostnaderna för läkarlinjen i polen... skulle vara jätte tacksam om ni kunde maila mig... : shabanazaidi88@hotmail.com tack på förhand (om ni vet något om intagningspoängen och kostaderna för läkarlinjen i ungern, och danmark också skulle jag vilja veta lite mer om de också )

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-06 23:52   perna
Hejsan, jag tar gärna informationen också tack! Perna89@hotmail.com

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-12 18:09   adam
Hej hopp! Jag är också intresserad av information om läkar linjen!! maila mig med! mitchell@home.se

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-12 21:41   Steve
Hej! Jag tar också tacksamt emot information! :) lu.steve@gmail.com TACK!

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-18 13:26   HK
Hej!!! Skulle gärna också vilja ha lite information om Polen :) min email: hatice_k@hotmail.com tack på förhand! :) mvh Hatice

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-02-27 00:18   sara
jo, jag skulle också vääldigt gärna ha lite info om polen! :D mail: melodyc16_@hotmail.com

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2007-04-23 19:55   sally
jag vill så gärna få info. jätte tacksam

Ang: Intagningspoäng i POLEN!
2008-01-02 16:27   Martin
Jag funderar på läkarutbildning i Polen och är framförallt intressrad av utbildningen i Szczecin. Kanske kan du berätta mer för mig hur man söker och hur många som kommer in. Även hur utbildningen och livet i Polen är. Tack på förhand. MVH Martin

RE: Intagningspoäng i POLEN!
2008-03-13 09:12   Shagha
Lite information om snitt och hur det är att plugga i Szczecin tas gärna emot! Tack! =)

RE: Intagningspoäng i POLEN!
2008-04-22 09:10   Shagge
Hey! Har sökt till PAM och kommer med största sannolikhet in, skulle vara kul att lära känna andra som ska börja där i höst och även folk som redan pluggar där! Maila mig gärna!! =) shagge_k@hotmail.com

RE: Intagningspoäng i POLEN!
2008-05-17 21:48   DN
hej! jag skulle också gärna vilja få info om polen, kostnaderna, etc. emailadress: saranori46@hotmail.com mvh Deniva

RE: Intagningspoäng i POLEN!
2008-06-17 00:20   medicin nörd
Hej, jag skulle gärna vilja ta del av den informationen du har att bjuda på gällande intagningspoäng och all annan allmän information gällande denna läkarutblidning i polen. Tack på förhand.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀