hjälp - Forum

2005-08-27 17:12   sara
Hej. Jag skulle så gärna vilja läsa hela min utbildning utomlands och inte bara ett utbytesår. Har kollat på internationella relationer, freds och konflikthantering ellen ngt inom samma område. Undrar lite om någon har pluggat detta. Jag är lite inne på bryssel men även andra länder i europa. Tacksam för alla möjliga tips om studier i över huvud taget

Ang: hjälp
2005-11-04 13:24   Alex
Hej! laste ditt inlagg pa studentum.se. Vi verkar vara i exakt samma situation! jag vill ocksa lasa hela min utbildning utomlands inom omradet Internationella Relationer. Tyvarr har jag inget bra att tipsa dig om just nu, for jag har inte hittat nagra bra alternativ sjalv heller. Det enda jag har hort talas om ar statsvetenskap/internationella relationer/juridik pa skolan IEP i Frankrike. Men om jag hittar nagonting annat tipsar jag dig garna. Eftersom vi ar i samma situation tankte jag att vi kanske kan samarbeta lite och tipsa varandra om nagonting bra kommer upp? jag har letat och varit runt pa en massa olika institutioner hur lange som helst men utan storre framgang. Sa om Du skulle fa ett tips pa annat hall an pa denna hemsida far Du garna kontakta mig!! Lycka till annars! Alex.

Ang: hjälp
2005-12-29 18:10   nyfiken
hej! jag såg ert inlägg. Funderar själv på att plugga internationella relationer el ngt liknande utomlands. Vet ni hur mycket det kostar att studera på den där franska skolan?IEP? är den prestigefull och har hög standard på utbildningen? A.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀