hittar inte:S:S - Forum

2005-12-05 12:05   jelica
hej innan jag öser er med frågor vill jag bara säga hur underbart de var att hitta en sida som man kan rådfråga om ens framtidplaner etc. Efterosm min syo på skolan inte kan svara på mina frågor. Jag är en tjej på 18 år och tänkte söka vidare på musikal (teater, dans , sång) JAg gillar alla ämenerna men gillar inte just den musikramen musikal. Finns det andra utbildningar som är lika breda som musikal fast olika musik stilar ex rnb , hip hop, soul , pop etc. Ubildnignarna får var a utomlands. Nu till min andra fråga jag har varit inne på balett akademins hemsida och märkte att terminskostnaderna var absurda närmare bestämt 38000. Detta kan jag som ni knaske redan förstår inte få tag på. Jag hittade ett stipendium som var på 10 000. Detta tyckte jag lät som mycket fast när jag såg de andra kostanderna , kom jag fram till att jag behöver söka nästan 4 sådana per termin vilket blir ofantligt många på tre år (som utbildningne sträcker sig). Jag har letat efter stupendier fast det är så många och specilicerade på olika områden i landet. Kan ni hjäpla mig hitta bland havet av stipendium tack på för hand

Ang: hittar inte:S:S
2006-01-02 12:35   spagetti
Otroligt att din SYO inte kan sitt jobb, bort med såna människor på arbetsmarknaden, tala gärna om för dessa äldre människor som sitter och styr era liv att dom inte har rätt till detta. det kan faktiskt handla om era drömmar inte deras okunskap och kanske dålig utbildning. På internet borde man kanske faktiskt kunna hitta det man söker. jag är stum av överskning att en SYO inte kan sitt jobb. Michael Persson, verktygsmakare, undersköterska, multimediaproducent, webbdesigner... det kanske är därför jag inte hittade rätt... och fortfarande letar

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀